Tak Ada Benda Lain Nak Tunjuk Ke Selain Dari Payudara Kau?



Hari tu aku tak pergi kerja. Dapat MC! Sambil memegang kamera, aku ambillah apa gambar yang patut diambil. Tiba-tiba ternampak jiran aku yang baru nak pergi kerja. Seperti biasa, isterinya yang cun tu mencium suaminya. Aku sempat mengambil gambar romantik mereka.





Bye, bye darling, kata si-isteri kepada suami..Aku terus ambil gambar lagi..Memang syok skodeng orang!!



Tiba-tiba...alamak, pompuan tu ternampak lensa kamera aku lah!! Apa aku nak buat nih? Mampos aku kali ni, dia pasti marah dengan gelagat aku yang suka skodeng orang!!





Tengoklah reaksinya di atas tu...macam marah semacam ajer kat aku. Habislah aku, jika dia report kat laki dia, tentu jadi perang besar!!





Tapi pompuan tu tiba-tiba memandang tepat ke arahku yang masih menghalakan lensa kamera kepadanya. Eh, mengapa pula dia memegang dadanya? Sakit dada kot?? Jika sakit dada, di rumahku ada minyak gamat made in Italy..sori..sori.. made in Langkawi!



Eh, tengok tu...apa dia nak buat ni....macam nak tunjukkan sesuatu kat aku ajer...saspens...saspens!!



Dan ini dia, tiba-tiba dia tunjuk sepasang benda kembarnya tu kat aku!!  Mungkin pompuan tu sedang berkata, " Nah, nak skodeng sangat, skodenglah!! Tengoklah sepuas-puasnya semuanya apa yang kau nak tengok!!"

Malunya aku!! Pompuan tu pasti tak malu tunjukkan benda kembarnya, tapi aku yang malu sebab terskodeng bendanya!!

Catatan: "Aku" dalam cerita ni bukan JR. "Aku" dalam cerita ini ialah orang yang terambil foto pompuan tu....


Skrip: JR
Sumber foto: ngiley.com

Related Posts:

Loading...
Comments
0 Comments