Mengapa Datuk-Datuk Tua Bangka Melayu Ketagih Tengok Anu Orang Lain??

Anu Photo Shoots & Gallery

Apa dah nak jadi dengan Malaysia nie? Semua orang tak kira tua atau muda, tak kita lelaki atau pompuan (kecuali JR....huhuhu) sedang memburu video lucah susuk seseorang yang kononnya bergelar Datuk Seri. Apa nie, sudah gila ke orang Malaysia, gila sangat nak tonton video lucah?

Yang paling gila  ialah penerbit video lucah itu ialah seorang yang bergelar Tan Sri:



























Tan Sri Rahim Tambi Chik, orang penting di sebalik penerbitan video lucah...

Tak kisahlah latar belakang Tan Sri penerbit video lucah tu. Tak kisahlah cerita lamanya yang pernah jadi Ketua Menteri Melaka dan pernah dituduh merogol gadis 14 tahun bernama Noryati Binti Mohamad Yusop, di Hotel Belmount, Melaka Pada 3hb November 1999. Tak kisahlah itu semua, itu cerita lama Tan Sri Rahim T. Cuma yang jadi cerita baru yang giler sangat-sangat ialah seorang Tan Sri tiba-tiba menjadi penerbit video lucah. Dan lebih giler lagi Tan Sri ni dan 2 lagi kawannya yang mengaku menayangkan video lucah tu tak pula kena tangkap polis. Kalau Ahmad, Ah Chong dan Muthu yang tak ada gelaran Tan Sri dan Datuk buat macam tu, mmmmm.... siaplah mereka dikerjakan polis!!

Dan yang lebih giler ialah ramai Datuk, Datuk Seri dan VVIP telah mengaku mereka dah tonton video lucah itu:

i)  Tan Sri Rahim Tambi Chik, Datuk Shazryl Eskay dan Datuk Shuib Lazim yang merupakan orang kuat yang ada kaitan dengan parti pemerintah BN, semuanya sudah mengaku menonton video lucah itu. Hari ni terbaca pula dalam satu portal berita, seorang pengawal peribadi VVIP menyatakan "orang nombor satu negara" telah memperkenankan penerbitan video itu. Apakah "orang nombor satu negara" itu juga telah menontonnya? 

ii)  Pemimpin-pemimpin pembangkang (PR) juga mengaku telah menonton video lucah itu, antaranya Ahli Parlimen Sungai Petani, Datuk Johari Abdul dan Cikgu Bard, bekas AJK PKR. (Pemimpin PAS tak dengar lagi!!)

iii) Pemimpin-pemimpin lain bergelar Datuk yang mengaku pernah menonton video lucah ini ialah Datuk Zaid Ibrahim (bekas menteri di Jabatan Perdana Menteri) dan Datuk Zulkifli Nordin (Ahli Parlimen Bebas Kulim-Bandar Baru)

Yang paling giler antara Datuk-Datuk yang gila tengok video lucah itu ialah Ahli Parlimen Kulim Bandar Baru yang selalu dengan imej berkopiah putihnya. Tak sangka pula orang terhormat berkopiah putih pun suka tengok kemaluan orang lain...:
























Datuk Zulkifli Nordin yang berkopiah putih ni pun suka tengok video lucah juga....hahahaha...


Gila...gila ...gila...mengapa ramai sangat orang yang gila tengok kemaluan orang lain di Malaysia nie? 

Dan yang paling malang sekali ialah mereka ini merupakan pemimpin-pemimpin kita, sama ada dari BN, PKR dan Bebas. Itu VVIP yang mengaku pernah tengok video lucah, yang belum mengaku di luar sana berapa ramai pula? Cizzzzz...hancur Malaysia macam ni, bila pemimpin-pemimpin bergelar Tan Sri dan Datuk gila tengok video sex. Bagaimana dengan agenda nak membangunkan negara jika mata dan hati hanya teringat untuk melihat kemaluan orang lain?? Cizzzzzzzzz!!!

Tapi yang anehnya ialah belum pula dengar pemimpin-pemimpin Cina dan India dari parti MCA, Gerakan, DAP, SUPP, MIC dan PPP yang pernah menonton video lucah itu. Tan Sri dan Datuk-Datuk tua bangka dari kalangan pemimpin Cina dan India tak berminat dengan video lucah ke seperti Tan Sri dan Datuk-Datuk tua bangka dari kalangan pemimpin-pemimpin Melayu?

Related Posts:

Loading...
Comments
0 Comments