Pompuan Jahanam Ni Dikehendaki Hidup Atau Mati!!


Dulu pernah heboh dalam FB video sorang amoi pijak kucing hidup-hidup sampai mati. Sekarang ni tersebar pula dalam FB video kezaliman terhadap kucing yang dilakukan oleh...alamak, pompuan lagi yang melakukannya!! Mengapa asyik-asyik cerita pompuan saja yang berlaku zalim terhadap binatang?

FB mengenai kezaliman pompuan tu yang dikatakan berlaku di Serdang, Selangor, mendapat sambutan yang menggalakkan, hingga kini sudah ada komen dari 6,500 yang hampir semua mengutuk pompuan tu. Bukan saja ramai yang mengutuk dalam FB, malah ada yang mengugut untuk merogol, menyula dan membunuhnya!!

Menurut sumber, inilah wajah pompuan kejam tu:


Kucing Di Bunuh Oleh Seorang Pengkid Yang KejamKucing Di Bunuh Oleh Seorang Pengkid Yang KejamKucing Di Bunuh Oleh Seorang Pengkid Yang Kejam


Kalau korang dapat pompuan jahanam ni apa korang nak buat  dengannya? Tampar dan terajang dia? Pukul kepalanya sampai pengsan? Rejam kepalanya dalam air jamban? Atau tanggalkan pakaiannya dan bawa dia berarak keliling bandar dalam van mayat didiringi sepanduk: "Pompuan Gila Ni Patut Dihukum"?

Bagi korang yang belum tengok berita dan gambar mengenai hal ni, korang boleh klik kat sini.....

Related Posts:

Loading...
Comments
0 Comments