Berita Baik Untuk Lepasan IPT Yang Belum Dapat Kerja...Klik Cepat!!


Korang lepasan IPT yang pening kepala kerana belum dapat kerja? 


Ribuan pencari kerja rela antre dan berpanas-panas untuk mendapatkan informasi lowongan kerja yang digelar dalam Job Fair Disnaker Kota Palembang, belum lama ini. Ke depan, masyarakat tentu berharap pemimpin baru Sumsel mampu membawa perubahan paling tidak dari sisi angka pengangguran.
Cari kerja...

Nah, ini dia berita yang korang tunggu-tunggu: berita baik untuk para lepasan IPT yang masih menganggur dan belum dapat kerja, juga berita baik bagi korang yang sedang berfikir untuk mendapatkan kerja yang lebih baik berbanding kerja yang dilakukan sekarang. Ini kerana satu website yang baik untuk korang memenuhi impian sudah berada di depan jari korang!!

Website ini akan memberikan korang maklumat tentang peluang-peluang kerja yang terdapat di seluruh negara yang sesuai dengan kelayakan korang
Untuk itu mudah saja...korang cuma perlu mendaftar di website ini, kemudian berikan butir-butir peribadi termasuk kelulusan dan email agar mereka dapat memberikan maklumat kerja yang sesuai untuk korang pohon.

Selepas saja daftar, website ini akan  menghantar email setiap hari dan memberikan senarai syarikat-syarikat yang memerlukan pekerja, dan pelbagai kekosongan jawatan sesuai dengan kelayakan yang korang nyatakan ketika berdaftar. Di bawah ini contoh email yang bakal diperolehi:



Semoga maklumat ini bermanfaat untuk korang semua. Untuk mendaftar sila klik sini [JobCentral]

Nota: Terima kasih kepada ReJaM© kerana membekalkan maklumat ini.

Related Posts:

Loading...
Comments
0 Comments