Tips Wajah Cantik Senyum Berseri Ialah: JANGAN Gosok Gigi!!



Ji...cantik tanpa menggosok gigi..

Semua orang termasuk JR (dan korang juga) pasti memiliki kebiasaan khusus, kadang-kadang aneh! Tapi biasanya kita tak menyedari keanehan itu, yang menyedarinya cuma orang lain.  

Begitu juga dengan gadis manis dari Seoul, Korea bernama Ji Hyun Ji. Gadis berusia 20 tahun yang menjadi bintang siri Mars Virus iaitu program TV yang paling popular di Korea Selatan ini mengaku tak pernah menggosok giginya sejak 10 tahun lalu!! 

Ji berkata bahwa 10 tahun lalu ibunya memaksa dia menggosok gigi, tapi Ji enggan dan kerana marah, lalu ibunya yang membantu menggosok giginya. Dan itulah kali terakhir dia menggosok giginya!!

Bagi gadis cantik ini dia berasa heran mengapa ramai orang menggosok gigi.

"Saya tidak faham kenapa orang rajin menggosok gigi, mengapa perlu menggosok gigi..kerana tak ada sesiapa yang akan lihat apa yang ada di dalam mulut kita. Bagi saya, makanan-makanan yang melekat pada gigi saya itulah yang dapat melindungi gigi saya," kata Ji.

Bagi gadis dan wanita yang ingin kelihatan sentiasa cantik dan mulutnya sentasa berbau harum, ikutlah tips yang diberikan oleh Ji itu. Selamat mencuba!!!

(Sumber: Korean Herald/ANN)

Related Posts:

Loading...
Comments
0 Comments